Nová opera

Její jméno je Panigale V4 a představuje zcela novou a důležitou kapitolu v historii Ducati, "symfonie" výkonu a emocí, která je 100% italská. Panigale V4 je první hromadně vyráběný motocykl značky Ducati, který je vybaven čtyřválcovým motorem odvozeným od Desmosedici z MotoGP.

Panigale V4
Panigale V4 S
Panigale V4 Special
Síla
214 HP (157,5 kW) 214 HP (157,5 kW) 226 HP (166,3 kW)
Točivý moment
124,0 Nm 124,0 Nm 124,0 Nm
Suchá váha
175 kg 174 kg 173 kg

Revluce V4

Panigale V4 nahrazuje ikonický model 1299 z řady Ducati supersport, zvyšuje výkonnost a hravost, což znamená, že jezdci všech úrovní si nyní mohou užít nekonečnou zábavu a vzrušení. Model Panigale V4 byl vyvinut v úzké spolupráci s Ducati Corse, který čerpá přímo z know-how a technologie od závodního světa a poskytuje motocykl, který je co možná nejblíže strojům MotoGP.


Galerie Panigale V4


Desmosedici Stradale

Nový motor V4 o 90 ° vyvinutý na základě zkušeností získaných v MotoGP, kde je výkon čtyřválce Desmosedici na špičce své třídy, byl navržen tak, aby vybavil budoucí modely Ducati supersport.

Discover more
Více info
Inovativní "přední rám"

Nový "přední rám" viditelný pro všechny se stává nedílnou součástí motocyklu, což mu dává úzký a prakticky přizpůsobený vzhled

Čti více
Dvojitá vrstva

Jednoduchost a integrace inspirovala konstruktéry pro řešení "dvojitých vrstev": hlavní vnější část se zmenšeným podélným roztažením a sekundární část, která funguje jako odsávač vzduchu pro chladič.

Čti více
Diamantová nádrž

Poddajnost "diamantového" nádrže, značky Ducati, pomáhá jezdci ve všech etapách jízdy.

Čti více
Elegantní zadní chránič

Zadní chránič v provedení pro jednoho jezdce je jeden jediný kus, takže zdůrazňuje "ready to race" charakter motocyklu.

Čti více
V4 90°

Pro Ducati je rozložení V4 při 90 ° maximálním vyjádřením sportovnosti motocyklu. Není náhodou, že je to stejné řešení, které se používá v motorech MotoGP Desmosedici.

Čti více
Proti otočný klikový hřídel

Na silničních motorkách se klikový hřídel otáčí ve stejném směru jako kola. Na rozdíl od toho se v MotoGP běžně používá protiběžně otočný klikový hřídel. Desmosedici Stradale si toto technické řešení vypůjčil od MotoGP.

Čti více
"Dvojitý puls"

Klikové čepy, vyrovnané o 70 ° jako na Desmosedici GP přinášejí "dvojitý puls" který generuje snadno ovladatelnou energii, která navíc optimalizuje trakci ("Big Bang" efekt). Díky této vlastnosti se Desmosedici Stradale vyznačuje jedinečným a výrazným zvukem.

Čti více
Desmodromický systém

Na Desmosedici Stradale je design desmodromického systému klíčový faktor pro dosažení špičkového výkonu.

Čti více
Rafinované pružení

Nový Panigale V4 je vybaven výložníkem Big Show Piston (BPF) o průměru 43 mm, který je plně nastavitelný při kompresi a rozšiřování hydraulické brzdy a předpětí na pružině.

Čti více
Ráfky a pneumatiky

Zatímco nová Panigale V4 má hliníkové ráfky se třemi paprsky, novější Panigale V4S a Panigale Speciale jsou vybaveny ráfky z hliníkové slitiny se třemi paprsky.

Čti více
Nový brzdový systém

Řada Panigale V4 zahrnuje výhradně nové monobloky Brembo Stylema®, které představují vývoj již vysoce výkonných měničů M50.

Čti více
Závodní nádrž

Blízkost nového Panigale V4 k závodnímu světu je zdůrazněna lehkou 16litrovou hliníkovou nádrží, která, stejně jako v případě závodních motocyklů, má část kapacity umístěné pod sedadlem jezdce.

Čti více
Zatáčení Bosch EVO ABS

Systém ABS Bosch, vybavený funkcí "zatáčení", který zabírá ABS, i když se motocykl zrovna sklání, se vyvinul dík novým typů intervenční logiky a řízení.

Čti více
Ducati Traction Control EVO (DTC EVO)

DTC EVO na novém Panigale V4 je založen na algoritmu, který činí jeho zásahy přesnějšími a rychlejšími.

Čti více
Ducati Slide Control (DSC)

Zavedení systému 6D IMU umožnilo přidat Ducati Slide Control (DSC) k systému Ducati Traction Control EVO (DTC EVO) vyvinutému ve spolupráci se společností Ducati Corse.

Čti více
Ducati Quick Shift up/down (DQS EVO)

Funkce DQS EVO s funkcí nahoru / dolů, jemně naladěná pro Panigale V4, ve srovnání s předchozím systémem 1299 Panigale využívá informace o hlubokém úhlu, aby maximalizovala stabilitu motocyklu při změně směru v zatáčkách.

Čti více
Panigale

Základní výbava

Nová standardní výbava Panigale V4 zahrnuje: Ducati Power Launch (DPL), DUKI nahoru / dolů Ducati nahoru / dolů EVO, světlomet LED s denním provozním světlem (DRL), klapka řízení Sachs, výběr rychlého ovládání, automatické vypínání směrových signálů.
  • Ducati red

Panigale V4 S

Verze S je vybavena rafinovanými závěsy Öhlins s systémem Smart EC 2.0 a prvky nejvyšší úrovně, jako jsou hliníkové kované ráfky a lithium-iontová baterie.
  • Ducati red

Panigale V4 Special

Nová Panigale V4 Speciale je vyráběna v omezené řadě s hlavou řízení vyrobenou z tuhého tělesa, identifikačním číslem a speciálním převaděčem, ultrasuedovým sedlem, ochranou uhlíkových patek a dalšími prvky z hliníku zpracovávanými z pevné hmoty a titanem Ducati Performance, Akrapovic výfukem, který zvyšuje výkon až na 226 CV. Hliníkové kované ráfky jsou k dispozici jako volitelné příslušenství.
  • Ducati red
Vzdálenost kol 1.431 mm
Výška sedla 830 mm
Přemístění
1,103 cc
Síla
157.5 kW (214 hp) @ 13,000 rpm
Točivý moment
124.0 Nm (91.5 lb-ft) @ 10,000 rpm
Suchá váha
175 kg
Výška sedla
830 mm
Bezpečnostní výbava
Jízdní režimy, Výkonnostní režimy, Bosch Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Automatické kalibrace pneumatik
Intervaly údržby
12,000 km / 12 měsíců
Vzdálenost kol 1.431 mm
Výška sedla 830 mm
Přemístění
1,103 cc
Síla
157.5 kW (214 hp) @ 13,000 rpm
Točivý moment
124.0 Nm (91.5 lb-ft) @ 10,000 rpm
Suchá váha
174 kg
Výška sedla
830 mm
Bezpečnostní výbava
Jízdní režimy, Výkonnostní režimy, Bosch Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Automatické kalibrace pneumatik
Intervaly údržby
12,000 km / 12 měsíců
Vzdálenost kol 1.431 mm
Výška sedla 830 mm
Přemístění
1,103 cc
Síla
166.3 kw (226 hp) (with racing kit)
Točivý moment
124.0 Nm (91.5 lb-ft) @ 10,000 rpm
Suchá váha
174 kg
Výška sedla
830 mm
Bezpečnostní výbava
Jízdní režimy, Výkonnostní režimy, Bosch Cornering ABS EVO, Ducati Traction Control (DTC) EVO, Ducati Wheelie Control (DWC) EVO, Ducati Slide Control (DSC), Engine Brake Control (EBC) EVO, Automatické kalibrace pneumatik
Intervaly údržby
12,000 km / 12 měsíců


Tvarovaný větrem

Aerodynamický tvar nového Panigale V4 byl podle nejlepších dostupných technologií dokončen v aerodynamickém tunelu.



Ducati oblečení

Energie a síla jsou emoce odlišující novou kolekci "Ducati Corse" navrženou tak, aby zajistila maximální bezpečnost a výkon a zároveň povznesla vašeho závodního ducha. Podívejte se.



Ducati Su Misura

Navrhněte si vlastní jezdecký oblek, abyste zažili emoce, které jsou ještě osobitější. Přejděte na webovou stránku společnosti Ducati SuMisura a zjistěte, jak si přizpůsobit oblek graficky i fyzicky, přizpůsobený Vašim vlastním mírám. Přejít na stránky.





Ducati příslušenství