Ducati Panigale 1299 R

Servis



Ducati Panigale 1299 R Final Edition



Pocta dvouválci


Ducati doslova oslavuje dvouválec, který se zapsal do historie světového šampionátu Superbike, ten dvouválec, se kterým poprvé zvítězil v roce 1988 Marco Lucchinelli s 851 až do roku 2017, kdy si připsal vítězství Chaz Davies a Marco Melandri s Panigale R. Dvojválec od Borgo Panigale se stal jedním z nejlepších v historii mistrovství Superbike a naleznete ho i ve stroji 1299 Panigale R Final Edition.


Video



Ideální pro sběratele


1299 Panigale R Final Edition je unikátní a sběratelský kousek, je vyráběn v očíslované řadě a představuje dokonalé spojení vysoce výkonného motoru a závodního podvozku, s novou výbavou, červenými ráfky a výfukovým systémem z titanu.


Design ↓



Nový design

Křivky 1299 Panigale R Final Edition jsou vybarveny do italských barev - zelené, bílé a červené. Pro ještě unikátnější vzhled je model vybaven očísleným hlavovým složením.


Video



Nejsilnější dvouválec

Superquadro z Final edition je plně přebrán z 1299 Superleggera s výkonem 209 koní a 11000 otáčkami/min. Díky velmi vysokému výkonu a hmotnosti pouhých 168 kg dosáhne Final Edition poměru hmotnosti k výkonu 1,24 hp/kg.


Engine ↓



Superlegger původ

Titanové hřídele a ventily, klikový hřídel s válečkovými vyrovnávacími vložkami, píst 116 mm s 2 pružnými pásy, optimalizované sací potrubí, vačkové hřídele se zvýšeným zdvihem, těleso škrtící klapky s aerodynamickými motýlky, diferencované přívodní nálevky zaručují neuvěřitelný výkon 209 Hp při 11 000 ot / min a 14,5 kgm točivého momentu při 9 000 ot / min.



Závodní výfuk

1299 Panigale R Final Edition je vybaven výfukovým systémem Akrapovič, který je kompletně vyroben z titanu se zdviženým dvojitým tlumičem (schváleným Euro 4) přesně takový, jaký používají Chaz Davies a Marco Melandri na svých Panigale v Mistrovství Superbike.



Závodní elektronika

Maximální využití závodních zkušeností přineslo vysoký počet pokročilých elktronických řídícíh systémů, které optimalizují reaktce motoru a podvozku za každé situace.


Technologie ↓



IMU jednotka

1299 Panigale R Final Edition je vybavena inerciální měřící jednotkou Bosch (IMU), která poskytuje informace o dynamice vozu ABS, DWC EVO a DTC EVO pro lepší řízení a stabilitu motocyklu.



Ducati EVO kontrola trakce

DTC EVO na 1299 Panigale R Final Edition je založen na algoritmu, který zaručuje ideální skluz zadní pneumatiky a dosahuje závodních výkonů.



Monokoková technologie

Extrémně kompaktní monokoková konstrukce zahrnuje airbox a zásadním způsobem přispívá k omezení hmotnosti motocyklu, která je pouze 179 kg (s kapalinami a baterií, bez paliva).