V důsledku toho má Ducati Testastretta DVT s vývrtem 106 mm a zdvihem 67,9 mm (s celkovým zdvihovým objemem 1198 cm³) výkon 152 koní při 9500 ot / min a točivý moment 128 Nm při 7500 ot / min.
Čti víceStandardní výbava
- Červená
- Šedá
- bílá
Model Multistrada 1200 Enduro, vybavený nádrží o objemu 30 litrů, předním 19" ráfkem, sukovitými pneumatikami a bočními kryty vám umožní prozkoumat svět na dvou kolech a jet i tam, kam se nikdo jiný neodvážil.
Upravujeme koncept dobrodružství pomocí konceptu dokonalost ve výkonu a technologie. Multistrada 1200 Enduro rozšiřuje svůj cestovní rozsah: motor Ducati Testastretta DVT, 152 hp, nádrž o objemu 30 litrů, přední 19" ráfek, paprsková kola. Technologie, výkon a komfort Ducati můžete žít v libovolné vzdálenosti a za jakýchkoliv podmínek pro dobrodružství bez omezení.
V důsledku toho má Ducati Testastretta DVT s vývrtem 106 mm a zdvihem 67,9 mm (s celkovým zdvihovým objemem 1198 cm³) výkon 152 koní při 9500 ot / min a točivý moment 128 Nm při 7500 ot / min.
Čti víceDesmodromic Variable Timing (DVT) používá hydraulicky ovládané vačkové hřídelové fáze (dva pro každou hlavu) pro manipulaci s polohou vačkového hřídele vzhledem k řetězovému kolu připojenému k rozvodovému řemenu, a tím mění časování ventilů. Jsou umístěny na vačkovém hřídeli, sání i výfuku.
Čti víceDucati Testastretta DVT je vybaven dvěma svíčkami, jejichž zapalování je řízeno nezávisle: (1) jedna je umístěna ve středu spalovací komory, další je (2) na vnější straně.
Čti víceDucati Testastretta DVT má integrovaný senzor proti klepání; (optimálně pro vysoko oktanové palivo), díky antidaktorovému snímači může motor také bez manuálního zásahu obsluhovat nižší oktanové normální palivo (RON 91), které se někdy vyskytují ve vzdálených zemích.
Čti víceModely Multistrada 1200 Enduro jsou standardně vybaveny výškou sedla 870 mm. Vylepšená vyšší verze má 890 mm - pohodlná a vhodná na jízdu v terénu a nižší verze - 850 mm, obě dvě jsou k dispozici jako volitelné příslušenství. Navíc je zde možnost užšího sedadla pro spolujezdce.
Čti víceNový model Multistrada 1200 Enduro je vybaven nejmodernějšími komponenty z hlediska technologií a výkonu. Nejdůležitější rozměry podvozku, vzdálenost kol, délka kyvného ramen, geometrie řízení (stopa a posun) - všechny byly definovány za účelem dosažení nejlepšího kompromisu mezi off-road ježděním, manipulací a stabilitou při vysokých rychlostech.
Čti víceKoncová poloha Multistrada 1200 Enduro byla navržena tak, aby byla zajištěna optimální jízda v terénu. Řídítka jsou vyšší a sedadlo je navrženo tak, aby maximalizovalo kontakt mezi jezdcem a motocyklem.
Čti víceSystém DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evolution na modelu Multistrada 1200 Enduro je založen na vidlici o rozměru 48 mm a zadním tlumiči Sachs.
Čti víceInertial Measurement Unit (IME) neustále dodává údaje o úhlu do světlometů Ducati Cornering Lights (DCL), kterými je vybavena Multistrada 1200 Enduro, ty zajišťují větší aktivní bezpečnost v noci a kdykoliv během špatné viditelnosti.
Čti víceS Ducati Multistrada Link, novou aplikací pro operační systém IOS (brzy bude k dispozici i pro Android), se každá cesta stává ještě úžasnějším a nejuznávanějším jízdním zážitkem.
Čti víceOvladače rukojetí jsou snadno ovladatelné díky velkému rozměru a extrémně intuitivní s jedním tlačítkem. Vysoce kvalitní vzhled je kombinován s podsvícenými hlavními funkcemi, díky nimž lze snadno nalézt tlačítka i během noční jízdy.
Čti víceNová Multistrada 1200 Enduro je vybavena nejmodernějším přístrojovým panelem s plným TFT. Konfigurace displeje je variabilní a automaticky se přizpůsobuje změnám v okolním světle, mění se také podle zvoleného jízdního režimu nebo plně volitelná jezdcem.
Čti víceMultistrada 1200 Enduro je vybavena brzdovým systémem Brembo s ABS ECU Bosch 9.1ME, která je nedílnou součástí bezpečnostního balíčku Ducati (DSP). Cornering ABS využívá platformu IMU (Inertial Measurement Unit) společnosti Bosch, která optimalizuje brzdný výkon vpředu i vzadu, a to i v kritických situacích s motocyklem ve výrazných úhlech.
Čti víceNedílnou součástí systému Ducati Safety Pack (DSP) je systém Ducati Traction Control nastavitelný na osm úrovní (čtyři jsou integrovány do jízdních režimů).
Čti víceTento systém analyzuje postoj motocyklu (detekuje jakýkoliv vztlak předního kola) a řídí tok točivého momentu a výkonu tak, aby maximalizoval bezpečnostní zrychlení bez destabilizační rovnováhy. Stejně jako kód DTC obsahuje 8-úrovňové nastavení a je začleněn do jízdních režimů.
Čti víceNa Multistradě 1200 Enduro je ABS vybavena systémem VHC (Vehicle Hold Control). Když je motocykl aktivován, je udržováno stabilní použití brzd zadních kol (pokud po 9 sekundách nedojde k automatické deaktivaci).
Čti víceEnergie a síla jsou emoce odlišující novou kolekci "Ducati Corse" navrženou tak, aby zajistila maximální bezpečnost a výkon a zároveň povznesla vašeho závodního ducha. Podívejte se.