MULTISTRADA 1200 ENDURO

Model Multistrada 1200 Enduro, vybavený nádrží o objemu 30 litrů, předním 19" ráfkem, sukovitými pneumatikami a bočními kryty vám umožní prozkoumat svět na dvou kolech a jet i tam, kam se nikdo jiný neodvážil.

1200 Enduro
1200 Enduro PRO
Síla
152 HP 152 HP
Točivý moment
128 Nm 128 Nm
Kapacita nádrže
30 l 30 l
Bezpečnost
Cornering ABS, DTC, DWC Cornering ABS, DTC, DWC, DSS

Divoká stránka Ducati

Upravujeme koncept dobrodružství pomocí konceptu dokonalost ve výkonu a technologie. Multistrada 1200 Enduro rozšiřuje svůj cestovní rozsah: motor Ducati Testastretta DVT, 152 hp, nádrž o objemu 30 litrů, přední 19" ráfek, paprsková kola. Technologie, výkon a komfort Ducati můžete žít v libovolné vzdálenosti a za jakýchkoliv podmínek pro dobrodružství bez omezení.




Standardní výbava

Vehicle Hold Control (VHC), jízdní režim, režim síly, Ducati Safety Pack (Cornering ABS Bosch + DTC), Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo, Ducati Wheelie Control (DWC), Cruise control, Hands-Free, bakelitové ovladače rukojetí, Ducati Multimedia System (DMS), barevný TFT display, LED osvětlení, Ducati Cornering Lights, tlumič řízení, opatření proti krádeži.
  • Červená
  • Šedá
  • bílá

Standardní výbava

Vehicle Hold Control (VHC), jízdní režimy, režim síly, Ducati Safety Pack (Cornering ABS Bosch + DTC), Ducati Wheelie Control (DWC), Ducati Cornering Lights, Ducati Skyhook Suspension (DSS) Evo, Cruise Control, Hands-Free, bakelitové ovladače řídítek, Ducati Multimedia System (DMS), barevný TFT display, LED osvětlení, Ducati Performance boční držáky od Touratech, Ducati Performance titanový výfuk od Termignoni, nízké plexi, tlumič řízení, pneumatiky Pirelli SCORPION Rally - perfektní pro použití mimo silnici i na asfaltu.
  • sand
Vzdálenost kol 1556 mm
Výška sedla 870 mm
Přemístění
1,198.4 cc
Síla
112 kW (152 HP) @ 9,500 rpm
Točivý moment
128 Nm (13.1 kgm) @ 7,500 rpm
Suchá váha
225 kg
Výška sedla
Nenastavitelná 870 mm (890 - 850 mm s volitelnými sedadli)
Bezpečnostní výbava
ABS Cornering , Ducati Traction Control, Ducati Skyhook Suspension Evo, Ducati Wheelie Control, Vehicle Hold Control, jízdní režimy
Intervaly údržby
30,000 km
Vzdálenost kol 1594 mm
Výška sedla 870 mm
Přemístění
1.198,4 cc
Síla
112 kW (152 hp) @ 9,500 rpm
Točivý moment
128 Nm (13,1 kgm) @ 7,500 rpm
Suchá váha
232 kg
Výška sedla
870 mm
Bezpečnostní výbava
Vehicle Hold Control, Cornering ABS Bosch, Ducati Traction Control, Ducati Skyhook Suspension Evo, Ducati Wheelie Control, jízdní režimy
Intervaly údržby
30,000 km
Testastretta DVT

V důsledku toho má Ducati Testastretta DVT s vývrtem 106 mm a zdvihem 67,9 mm (s celkovým zdvihovým objemem 1198 cm³) výkon 152 koní při 9500 ot / min a točivý moment 128 Nm při 7500 ot / min.

Čti více
Desmodromic Variable Timing (DVT)

Desmodromic Variable Timing (DVT) používá hydraulicky ovládané vačkové hřídelové fáze (dva pro každou hlavu) pro manipulaci s polohou vačkového hřídele vzhledem k řetězovému kolu připojenému k rozvodovému řemenu, a tím mění časování ventilů. Jsou umístěny na vačkovém hřídeli, sání i výfuku.

Čti více
Dual-Spark nastavení

Ducati Testastretta DVT je vybaven dvěma svíčkami, jejichž zapalování je řízeno nezávisle: (1) jedna je umístěna ve středu spalovací komory, další je (2) na vnější straně.

Čti více
Proti-klepací senzor

Ducati Testastretta DVT má integrovaný senzor proti klepání; (optimálně pro vysoko oktanové palivo), díky antidaktorovému snímači může motor také bez manuálního zásahu obsluhovat nižší oktanové normální palivo (RON 91), které se někdy vyskytují ve vzdálených zemích.

Čti více
Komfort pro všechny terény a dlouhé cesty

Modely Multistrada 1200 Enduro jsou standardně vybaveny výškou sedla 870 mm. Vylepšená vyšší verze má 890 mm - pohodlná a vhodná na jízdu v terénu a nižší verze - 850 mm, obě dvě jsou k dispozici jako volitelné příslušenství. Navíc je zde možnost užšího sedadla pro spolujezdce.

Čti více
Rám Trellis

Nový model Multistrada 1200 Enduro je vybaven nejmodernějšími komponenty z hlediska technologií a výkonu. Nejdůležitější rozměry podvozku, vzdálenost kol, délka kyvného ramen, geometrie řízení (stopa a posun) - všechny byly definovány za účelem dosažení nejlepšího kompromisu mezi off-road ježděním, manipulací a stabilitou při vysokých rychlostech.

Čti více
Ergonomie

Koncová poloha Multistrada 1200 Enduro byla navržena tak, aby byla zajištěna optimální jízda v terénu. Řídítka jsou vyšší a sedadlo je navrženo tak, aby maximalizovalo kontakt mezi jezdcem a motocyklem.

Čti více
Ducati Skyhook Suspension (DSS) EVO

Systém DSS (Ducati Skyhook Suspension) Evolution na modelu Multistrada 1200 Enduro je založen na vidlici o rozměru 48 mm a zadním tlumiči Sachs.

Čti více
Ducati Cornering Lights (DCL)

Inertial Measurement Unit (IME) neustále dodává údaje o úhlu do světlometů Ducati Cornering Lights (DCL), kterými je vybavena Multistrada 1200 Enduro, ty zajišťují větší aktivní bezpečnost v noci a kdykoliv během špatné viditelnosti.

Čti více
Multistrada Link App

S Ducati Multistrada Link, novou aplikací pro operační systém IOS (brzy bude k dispozici i pro Android), se každá cesta stává ještě úžasnějším a nejuznávanějším jízdním zážitkem.

Čti více
Prémiové ovladače rukojetí

Ovladače rukojetí jsou snadno ovladatelné díky velkému rozměru a extrémně intuitivní s jedním tlačítkem. Vysoce kvalitní vzhled je kombinován s podsvícenými hlavními funkcemi, díky nimž lze snadno nalézt tlačítka i během noční jízdy.

Čti více
TFT přístrojová deska

Nová Multistrada 1200 Enduro je vybavena nejmodernějším přístrojovým panelem s plným TFT. Konfigurace displeje je variabilní a automaticky se přizpůsobuje změnám v okolním světle, mění se také podle zvoleného jízdního režimu nebo plně volitelná jezdcem.

Čti více
Cornering ABS

Multistrada 1200 Enduro je vybavena brzdovým systémem Brembo s ABS ECU Bosch 9.1ME, která je nedílnou součástí bezpečnostního balíčku Ducati (DSP). Cornering ABS využívá platformu IMU (Inertial Measurement Unit) společnosti Bosch, která optimalizuje brzdný výkon vpředu i vzadu, a to i v kritických situacích s motocyklem ve výrazných úhlech.

Čti více
Ducati Traction Control (DTC)

Nedílnou součástí systému Ducati Safety Pack (DSP) je systém Ducati Traction Control nastavitelný na osm úrovní (čtyři jsou integrovány do jízdních režimů).

Čti více
Ducati Wheelie Control (DWC)

Tento systém analyzuje postoj motocyklu (detekuje jakýkoliv vztlak předního kola) a řídí tok točivého momentu a výkonu tak, aby maximalizoval bezpečnostní zrychlení bez destabilizační rovnováhy. Stejně jako kód DTC obsahuje 8-úrovňové nastavení a je začleněn do jízdních režimů.

Čti více
Vehicle Hold Control (VHC)

Na Multistradě 1200 Enduro je ABS vybavena systémem VHC (Vehicle Hold Control). Když je motocykl aktivován, je udržováno stabilní použití brzd zadních kol (pokud po 9 sekundách nedojde k automatické deaktivaci).

Čti více


Ducati oblečení

Energie a síla jsou emoce odlišující novou kolekci "Ducati Corse" navrženou tak, aby zajistila maximální bezpečnost a výkon a zároveň povznesla vašeho závodního ducha. Podívejte se.



Světoběžník 90

Multistrada 1200 Enduro. Sedm Světoběžníků z celého světa. Neuvěřitelná cesta kolem světa v sedmi etapách, návštěva míst tvořících historii Ducati, oslavte 90 let výkonu a požitku z jízdy.