Nový Monster 821

Motocykly



Nová Ducati Monster 821

25 let Ducati Monster

Monster 821 vzdává hold dědictví, které zanechal model Monster 900, ten před více než 25 lety přinesl revoluci ve světě motocyklů a ztělesňuje podstatu skutečného sportovního naháče.

Jednoduchý a sportovní, agilní a silný, Monster 821 kombinuje perfektní výkon a snadnou jízdu.

 

Ikona je obnovena

Monster 821 je nejen vylepšený, ale zároveň zůstává věrný své 100% a jedinečné osobnosti Monster.

Štíhlé linie, díky kompletně přepracované nádrži a ocasu je agilní a sportovní, á originální tlumiče a nový světlomet, díky čemuž se stává spojením klasického i současného motocyklu.

Úplně poprvé na modelu Monster 821 můžete vidět barevný přístrojový panel TFT s převodovkou a indikátorem paliva, zatímco Ducati Quick Shift dále zůstává jako příslušenství.

DESIGN

Ikonický design

Design Monster 821 je 100% Monster. Objem, silueta, nádrž a světlomet jsou pravé originály a kopírují linii původního motocyklu z roku 1993, vše obměněno moderním vkusem. Elegantní a nezaměnitelná nádrž je dodávána také s upevňovacím hákem, stejně jako první Monster.

Kompaktní a sportovní

Ducati Monster 821 byl navržen s cílem vytvořit tenký, jednoduchý a sportovní motocykl, který zvýrazní původní koncept "sportovního naháče". Velká pozornost při navrhování byla věnována nádrži, která je stále silná, nyní však lehká i moderní, dále ocas, který má kompaktní a ostré linie a podpěru z ocelových mříží.

Moderní a současný

Přední světlomet Monster 821, moderní a technologický, připomíná kruhový tvar, který vždy charakterizoval návrh každého Monsteru.

Díky novému tvaru tlumiče celý zadní konec motocyklu působí sportovním a moderním dojmem.

Ducati ve žluté

Monster 821 opět zazáří jasně žlutou barvu, kterou si v minulosti zamilovalo mnoho milovníků tohoto modelu. K dispozici je také typická Ducati červená a matná černá.

VÝKON

Síla, která vás nenechá chladnými

Nechte se unášet novým Monster 821. Čistá energie, kterou pocítíte při každém zrychlení. Stabilita a reaktivita, které vás obklopují pokaždé, když brzdíte, moderní technologie a pohodlí umožňující vychutnat si každý okamžik jízdy.

Motor Testastretta 11°

Díky vysokým hodnotám maximálního výkonu a točivého momentu, dodávce tekutin a plné křivce točivého momentu při všech rychlostech zaručuje motor Monster 821 Testastretta 11 ° zaručuje nejlepší jízdní vlastnosti a hbitost.

Nepřekonatelná manipulace

Měkký podvozek Monster 821 spolu s vylepšenou ergonomií díky nastavitelným sedadlům a odděleným stupačkám pro jezdce a spolujezdce jsou klíčem k vynikající úrovni ovládání, která vzrušuje každého - od nováčka, po nejzkušenějšího jezdce.

Opravdu sportovní brzdy a pružení

Sportovní duše Monster 821 je dosažena také díky silnému brzdovému systému Brembo se dvěma 320 mm disky na přední straně a M4-32 třmeny a rafinovaným pružením s 43 mm přední vidlicí a nastavitelným tlumičem nárazů vzadu.

 

ŘÍZENÍ

Potěšení z bezpečné jízdy

Monster 821 je v dokonalém souladu se silnicí, je schopen přenášet příjemný pocit z jízdy, který podporuje vyspělou technologií a speciálně navrženou ergonomií.

TFT přístrojová deska

Barevná TFT přístrojová deska modelu Monster 821 zaručuje maximální viditelnost za všech podmínek a umožňuje jezdci získání veškerých potřebných informací, včetně množství paliva, aktuálního rychlostního stupně, zvoleného jízdního režimu a úrovní ABS trakce.

Ducati Quick Shift (DQS)

Ducati Quick Shift (DQS) ze závodního modelu Panigale je k dispozici jako příslušenství pro Monster 821, tato funkce umožňuje změnu rychlosti bez použití spojky při řazení dolů i nahoru. Systém DQS zajišťuje více zábavy při sportovní jízdě a nabízí cennou pomoc v městské dopravě a na klikatých silnicích.

Bezpečnost za všech podmínek

Model Monster 821 je vybaven bezpečnostním balíčkem Ducati jako standartním vybavením a to včetně ABS Bosch a Ducati Traction Control, které jsou nastavitelné na více úrovní v závislosti na podmínkách na silnici a stylu jízdy. Vyspělá elektronika Monster 821 zahrnuje také jízdní režimy a výkonové režimy, které zajišťují vysokou úroveň bezpečnosti za všech okolností a podmínek.

Non-stop emoce

Nejpokročilejší materiály a technologie motoru Ducati Testatretta 11° umožňují obzvláště dlouhé intervaly údržby a snižují provozní náklady. Výměna oleje by měla proběhnout každých 15000 km (nebo 12 měsíců) a kontrola vůle ventilů (Desmo servis) každých 30 000 km.

Monster 821

Monster 821 je k dispozici ve třech barvách: Ducati žlutá s černým rámem a koly, klasická Ducati červená s červeným rámem a černými koly a černá Stealth s černým rámem i koly.

TECHNOLOGIE MONSTER 821

MOTOR zobraz/skryj

Testastretta 11°

Monster 821 je poháněn dvou válcovým motorem Desmodromic Testastretta 11 ° s výtlakem 821 cm³, který je konstruován jako konstrukční prvek podvozku.

Motor Monster 821 "dýchá" prostřednictvím řízené škrtící klapky Ride-by-Wire, je schválen Euro 4 a zajišťuje maximální výkon 109 koní (79 kW) s 9 250 ot / min a maximální točivý moment 8,8 kgm (86 Nm) 7 750 ot./min.

Vyvinutý pro zajištění plného a progresivního točivého momentu při každé rychlosti zaručuje tento motor zábavu a použitelnost, která je na dosah všem.

Kromě toho prodloužené intervaly údržby, kde stačí kontrola vůle ventilu každých 30 000 km, to činí Monster 821 spolehlivým a dostupným motocyklem.

Napájení a točivý moment

Díky optimalizovaným výfukovým a sacím systémům vyrobeným na míru, poskytuje motor Testastretta 11 ° vysoký výkon 109 koní (79 kW), aniž by obětoval extrémně příznivý točivý moment, který ocení každý jezdec.

Točivý moment dosáhne 85% své maximální hodnoty už při 5000 ot / min.

Charakter Testastretta 11 ° je zvýrazněn výběrem konečného poměru definovaného pro vytvoření maximální akcelerace a maximální odezvě motoru každého převodového stupně při každém otevření plynu.

Anti-hopová spojka

Anti-hopová spojka na modelu Monster 821 je poháněna kabelem a na páce je zapotřebí malého úsilí.

Díky progresivnímu systému řízení se automaticky zvyšuje zatížení pružiny. Výsledkem je mnohem větší citlivost páky, což zaručuje vynikající komfort i v případě častých změn rychlosti, v městské dopravě nebo na dlouhých cestách.

Když má točivý moment na kolečku opačný efekt, stejný mechanismus snižuje tlak na desky spojky a umožňuje funkci v anti-hop režimu, který působí proti destabilizaci zadního konce během agresivních downshifts, přičemž vždy zajišťuje bezpečnost a kontrolu.

ŠASI zobraz/skryj

Nádrž, sedlo, ocas

Nádrž a ocas byli kompletně přepracovány, aby dodaly novému Monsteru 821 vizuálně hbitější a štíhlejší vzhled při zachování silných a agresivních tvarů, které jsou klíčovými prvky Monsteru.

16,5 l nádrž je stejná jako má Monster 1200 a zaručuje dlouhou jízdu.

Dvoumístný ocas s odnímatelným krytem sedadla pro spolujezdce obsahuje držák na SPZ.

Ergonomie lze nastavit díky sedadlu, může být nastavena na dvě různé výšky od země (785 - 810 mm), takže jezdci různé výšky vždy najdou tu správnou jízdní polohu.

Ergonomie také těží z podpěry jezdce a spolujezdce, které jsou oddělené.

Rám a pomocný rám

Monster 821 má konstrukci s nosným motorem a hlavním mřížkovým rámem připevněným k dvouválci. Koncept je odvozen ze závodních motocyklů a poprvé byl aplikován na modelu Panigale. Tato konfigurace umožňuje velmi kompaktní, lehký rám a díky trubkám s velkým průřezem také vysokou torzní tuhost, která je ideální pro vyvedení dynamických vlastností vozidla.

Oboustranné otočné rameno Monster 821 také zaručuje kompaktní rozchod kol 1480 mm.

Zadní opěrka sedáku pomocného rámu, který je také připojen přímo k motoru, byla přepracována a vytvořila tak kompaktní konstrukci, která je určena k podepření nových stupaček pro nohy spolujezdce, ty jsou oddělené od jezdcových, aby byla zajištěna větší volnost pohybu při sportovní jízdě. Přídavná zařízení pro chodidla jezdců a spolujezdců jsou vyrobena z litého hliníku a jsou opatřena hliníkovými nožkami. Stopky jezdce jsou doplněny hliníkovým chráničem paty, který podtrhuje sportovní duši Monster 821.

Brzdový systém Brembo

Brzdný systém Monster 821 zaručuje vysoký výkon a maximální bezpečnost za všech podmínek.

V přední části jsou brzdové třmeny Brembo, čtyř pístové, monoblokové M4-32 s hlavním válcem, působící na 2 polo pilotní kotouče o průměru 320 mm, zatímco zadní 2pístový třmen Brembo pracuje na kotouči o průměru 245 mm.

Systém je standardně dodáván s nastavitelným ABS Bosch 9.1MP.

Pružení

Model Monster 821 je vybaven přední vidlicí o průměru 43 mm a zadním monoshockem s nastavením předpětí pružiny a prodloužením hydraulické brzdy, která využívá progresivní vazbu připevněním přímo na svislý válec na jedné straně a na oboustranné otočné rameno pod tlakem. Díky trvalé, ale pohodlné kalibraci závěsů a agilních rozměrů podvozku zaručuje Monster 821 velkou rychlost při změnách směru a potěšení z jízdy v každého.

Pneumatiky a ráfky

Model Monster 821 je vybaven 10-ti paprskovými lehkými slitinovými ráfky o rozměrech 3,5 "x 17" vpředu a 5,5 "x 17" vzadu, s montáží pneumatiky Pirelli Diablo Rosso ™ III 120/70 vpředu a 180/55 vzadu.

Zadní pneumatika má dvojitou směs s vysokým obsahem oxidu křemičitého poskytujícím dokonalou přilnavost za všech podmínek, ne pouze na suchých, ale i na mokrých silnicích a to vše vede k opravdové sportovní manipulaci. Pneumatiky Pirelli Diablo Rosso ™ III zaručují nadstandardní a konzistentní výkonnost v průběhu času, protože jejich technické vlastnosti jsou dlouhotrvající, díky nimž jsou po celou dobu jejich životnosti příjemné a plně použitelné.

TECHNOLOGICKÉ VYBAVENÍ zobraz/skryj

Světlomet

Přední světlomet Monster 821 je moderní připomíná kruhové tvary, které vždy charakterizovaly přední konec Monster každé generace.

Je také technologicky vyspělý s použitím halogenového zdroje světla s LED podsvícením, což je charakteristický rys všech nahých bike od Ducati.

Zadní světlo je také LED.

Barevný přístrojový panel TFT

Přístrojový panel Monster 821 je vybaven barevným displejem TFT s indikátorem aktuálního převodového stupně a úrovně paliva.

Displej, přemístěný tak, aby zajistil lepší čitelnost během dne, poskytuje řadu režimů prohlížení, z nichž každý je navržen tak, aby zobrazoval informace, které jsou vhodné pro různé situace použití. Všechny režimy zahrnují indikátor s aktuálním převodem.

Přístrojový panel Monster 821 je také navržen tak, aby zobrazoval informace z multimediálního systému Ducati (DMS), který vám umožní připojit smartphone k motoru prostřednictvím modulu Bluetooth, který je k dispozici jako příslušenství, a řídit některé jeho funkce pomocí tlačítek na řídítkách.

Monster 821 má také pod zásuvkou USB zásuvku pro nabíjení zařízení, jako jsou smartphony a tak dále.

Ducati Quick-shift (DQS)

Jedním z dostupných doplňků pro Monster 821 je Ducati Quick Shift, elektronický systém odvozený ze závodních motocyklů, který umožňuje měnit převodové stupně bez použití spojky a bez zavření plynu při posunu nahoru a posunutí bez pomocí spojky, ale pouze s uzavřeným plynem.

Systém se skládá z obousměrného mikrospínače integrovaného do řadicí páky, která při použití vysílá signál do řídící jednotky motoru. Systém funguje odlišně v závislosti na směru změny, integrující předběžné zapalování a vstřikování během fáze řazení nahoru a řízený otvor plynu (automatické "převrácení"), když je pedál ozubeného kola stisknut v režimu řazení dolů. Velikost a trvání řešení jsou prováděny tak, aby zajistily maximální plynulost v různých jízdních podmínkách. Při akceleraci systém DQS ukládá zlomek sekundy, který by jinak byl ztracen zavřením akcelerátoru a působením na páku spojky a zvyšuje stabilitu, protože doba, ve které není žádný výkon, je snížena. Při řazení dolů během brzdění umožňuje DQS snadné zařazení převodových stupňů bez nutnosti použití spojky, takže se jezdec soustředí výlučně na brzdění a manévry v zatáčkách. Tento systém dělá nejen sportovní jízdu zábavnějším, ale také představuje cennou pomoc v městské dopravě a na windingových silnicích, které vyžadují časté změny rychlosti.

Bezpečnostní sada Ducati (DSP)

S Monster 821 je výkon, potěšení z jízdy a bezpečnost nekompromisní.

Bezpečnostní balíček Ducati, který zaručuje vysokou úroveň bezpečnosti pro jezdce a spolujezdce ve všech jízdních podmínkách, integrovaný systém ABS 9.1MP s 3 úrovněmi a DTC (Traction Control) (DTC) s 8 různými úrovněmi.

Víceúrovňové ABS

Aby bylo zaručeno bezpečné a přesné brzdění, model Monster 821 má už ve standartní výbavě ABS Bosch 9.1MP s integrovaným tlakovým senzorem, integrovanou součástí bezpečnostního balíku Ducati (DSP), který kombinuje nejmodernější bezpečnost a nejlepší brzdný výkon.

Systém zaručuje kratší brzdnou dráhu, lepší stabilitu v jakémkoli stavu a lze jej nastavit na tři různé úrovně: Úroveň 1 přizpůsobuje systém ABS sportovnímu výkonu a neaktivuje zadní proti-zvedací mechanismus, zatímco úroveň 2 nabízí stejnou konfiguraci, avšak s mírným proti-zvedacím účinkem. Konečně úroveň 3 odpovídá maximálnímu stupni aktivace, což zaručuje mimořádnou brzdnou stabilitu a maximální ochranu proti zvedání zadního konce.

Víceúrovňová kontrola trakce Ducati (DTC)

Ducati Traction Control je inteligentní systém, který funguje jako "filtr" mezi pravou rukou jezdce a zadní pneumatikou.

DTC Ducati nabízí možnost volby mezi osmi profily nebo "úrovněmi citlivosti", z nichž každá je naprogramována s odlišnou hodnotou tolerance skluzu, která odpovídá progresivním úrovním jízdy a řadí se od jednoho do osmi.

Při aktivování DTC řídicí jednotka analyzuje data odeslaná snímači rychlosti zadního a předního kola, zjišťuje hodnotu skluzu a vypočítá požadovaný druh zásahu. Intervence se provádí s extrémní tekutostí elektronicky vyvoláním zpomalení vstřikování motoru, aby se snížil točivý moment až do úplného obnovení zadního rukojeti.

DTC může být také deaktivován jezdcem.

Režim jízdy

Režim jízdy Ducati vám umožňuje vybrat tři přednastavené režimy pro optimalizaci chování vozidla na základě jezdce a okolních podmínek: "Sport", "Touring" a "Urban".

Každý režim jízdy je naprogramován tak, aby okamžitě změnil "charakter" motoru (režim síly) a úrovně zásahu ABS a DTC i v pohybu.

Sportovní jízda

Režim sportovní jízdy poskytuje maximální výkon 107 koní a dodávku s přímou odezvou RbW na otevření plynu, snížení zásahu systému DTC a účinnost brzdění ABS úrovně 1 bez kontroly zadního zdvihu.

Cestovní režim

Cestovní režim poskytuje maximální výkon 107 koní a dodávku s progresivním odezvou RbW na otevření plynu, větší zásah systému DTC a účinnost brzdění ABS úrovně 2 s mírným ovládáním zepředu.

Režim jízdy ve městě

Režim jízdy ve městě poskytuje maximální výkon 75 koní a dodávku s progresivní odezvou RbW na otevření plynu, ještě větší zásah systému DTC a účinnost brzdění ABS úrovně 3 s maximální stabilitou brzdění a ovládáním zadního zdvihu.

Vlastní režim jízdy

Režimy výkonu a úrovně zásahu ABS a DTC lze nastavit nezávisle na sobě pro vytvoření vlastních režimů jízdy.